недеља, 12. фебруар 2017.

Zašto volim putovanja? + Najava za Q&A



- Još od malena, roditelji su me vodili svuda sa sobom, iako bi to značilo da pola obilaska moraju da provedu noseći me, jer sam bila premala da toliko hodam. Tada sam volela što idem s njima, ali su mi beskrajne šetnje po ulicama i muzejima bile smrtno dosadne. Nisam razumela šta je toliko zanimljivo u razgledanju zgrada u potpuno nepoznatom gradu, moj tadašnji svet sastojao se od našeg stana i parka ispred zgrade.

- Ali, vremenom, moje mišljenje se drastično promenilo. Porasla sam dovoljno da se ne umaram posle pola sata hoda i počela sam da razmišljam o mestu na kom se nalazim. Počela sam da primećujem koliko su ljudi različiti od onih u mojoj zemlji i bila sam fascinirana jezikom kojim su pričali. Zavolela sam da putujem i na druga mesta osim na more.


- Putovanja su trenuci kada se osećam potpuno živom. Kada zaboravim sve svađe, probleme u školi i sve što me je do tad nerviralo. Šetam ulicama dok ne pocepam đonove i trudim se da ne primetim bol u stopalima. Pamtim istorijske priče o mestu na koje idem, jer je tako sve mnogo zanimljivije. Uvek naučim neku reč iz novog jezika i probam poznate specijalitete, ma koliko grozno zvučali. Jednostavno, volim da osetim duh neke potpuno nove zemlje.

- Kada sam pod stresom tokom školske godine, često se oraspoložim tako što mislim na sledeće putovanje na koje ću ići i to me natera da ne odustanem. Putovanja su postala jedna od mojih omiljenih stvari u životu i nadam se da će tako i ostati.

- Kao što sam najavila u prošlom postu, povodom rodjendana bloga organizujem Q&A, tako da postavljajte neka zanimljiva pitanja u komentarima :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx

12 коментара:

  1. I sama obožavam da posećujem druge države i uočavam njihovo ponašanje, jezik i znamenitosti. Mada ne volim da putujem kolima, avionima i ostalim pevoznim sredstvima uvek mi je muka i fali mi nešto :')
    Odličan post ♥ ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam pre imala problem s mučninom, pogotovo u autobusu :/. Hvala ❤.

      Избриши
  2. Predivan post draga moja,ja sam oduvek volela da putujem i uzivala i svakoj sekundi toga ❤❤!
    Neka pitanjca:
    1.Da li te bff podržava u blogovanju?
    2.Koje je najdraže mesto koje si posetila?
    3.Crna ili bela?

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Putovanja su zaista jedna odlicna stvar :)
    Jesi li zadovoljna svojim blogom?
    Jesi li ikada razmisljala da prestanes pisati, zasto?
    Koje bi mjesto voljela posjetiti?

    MMara

    ОдговориИзбриши
  4. Super post draga! Ja jednako kao i ti uživam na svim putovanjima na kojima sam bila i jedva čekam nova <33
    Evo i pitanja:
    Najljepši grad u kojem si bila? Znaju li tvoje prijateljice za blog, i ako da kako su reagirale kada si im rekla za blog? Najružniji san? Hororci ili romantični filmovi?
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Putovanja su nešto najlepše i najdragocenije u čemu je malo reći da uživam :)
    1. Koju srednju planiraš da upišeš?
    2. Tri osobine koje najviše ceniš kod ljudi? Zašto?
    3. Tri osobine koje te najviše nerviraju? Zašto?
    4. Neki moto koga se držiš?
    5. Omiljeni predmet?

    ОдговориИзбриши
  6. ja sam davno pravila sličan post, i moram priznati da me i ovaj tvoj oduševo, pored savršenih fotografija, sve si lijepo napisala, a i tema je jako originalna. Ja kod putovanja najviše volim svoje dubokoumno razmišljanje o budućnosti :D zaista divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши